Gräddhyllan

Idag har det varit en dag i solen tecken. Redan på morgonen var det klarblå himmel. Det är sådana här dagar man längtar efter när man är på Öland. Mats och jag gick iväg till konditoriet och köpte färska frallor. Så underbart gott! Att mormor dessutom hade gjort inlagd gurka var bara så gott. Inlagd gurka gör verkligen att jag tänker direkt på morfar när han levde. Han skulle alltid ha leverpastej och inlagd gurka på smörgåsen ♥

Största delen av dagen spenderades faktiskt i vågrättläge. Att ligga eller sitta i solen med en tidning eller bra bok är bara så bra! Det kallat jag semester.

Innan middag gick Arto, AC, jag och Mats ner till Tältvaruhuset. Det är mest skit där, men solglasögon säljer de bra och billigt. Kom hem med två par, som egentligen inte kostade någonting. Hellre flera billiga solglasögon än ett par dyra.


Efter middagen tog jag, AC och Arto en cykeltur vid gräddhyllan. Jätteskönt att känna solens strålar som fortfarande värmer..




AC kelar med korna!


Arto badsugen?

Känns att man fått ordentligt med sol på sig idag när man känner sig trött redan runt 20-snåret :)

Imorgon är en ny dag som startar med träning. Återkommer mer om det imorgon...


Kommentarer
Postat av: AC

HIhi...typ samma bilder som mig men från andra vinklar :)

2011-06-26 @ 21:06:40
URL: http://peterssonannacarin.wordpress.com
Postat av: Emiam

Kul att jag fick komma med i solsken och värme... not.

2011-06-26 @ 23:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0