Öland here we come!

Hemma efter en hel arbetsdag som passerade väldigt bra. Lagom mycket att göra, lagom skönt att vara inomhus när det har regnat hela dagen och lagom bra trött. Blev väldigt sent igår kväll men när man vet att man ska kämpa sig igenom dagen för att sedan få semester kopplar kroppen bort tröttheten.

Mamma, pappa, mormor, Gonzo och Ebba är redan på Öland. De kom ner strax efter 16. Var skönt att ringa och höra att de kommit ner som de skulle.

Vi ska åka runt 18, så har precis packat ner mina sista saker. Förstår inte hur jag kan ha med mig så mycket grejer, men så är det iallafall. Innan vi åker mot Öland ska vi plocka upp AC och Arto :) Jag hoppas inte de har med sig för mycket packning de också :)



Öland - here we come!


Kommentarer
Postat av: Nova

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-13 @ 06:24:45
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0