Het dag!

Har precis duschat klart efter att ha kört ytterligare träningspass. Jag, Mats och AC körde ett cykelpass och efter det blev det ett MAQ-program vid en fotbollsplan. Perfekt att kunna köra MAQen där.

Dagen har annars varit mycket bra. Jag har absolut ingen anledning att gnälla :) Det har varit ytterligare en dag med strålande sol. Har vandrat fram och tillbaka mellan sol och skugga. Det här är Ölands-sommar på hög nivå.

Det har egentligen inte hänt så mycket. Jo, har shoppat lite träningskläder och ett par skor, men inget annat.

Vid 15-tiden åkte hela familjen upp till pappas syster för middag. Så trevligt.
Johannas (kusin) vovve Sacky var där och Ebba fick verkligen tillfälle att träna sin sociala sida.


Jag, AC och Ebba. Ebba ser ut som en kines på det här kortet. Sötisen!

Innan middagen tog jag, AC och Arto ett bad i deras pool. AC-stackarn får ju inte bada eftersom hon fortfarande ha operationssår som inte är läkta. Badar man finns nämligen rinsken att det kommer bakterier rakt in i leden och operation uppstår. Inte så bra.


Johannas vovsing tränar i poolen. Duktig pojke!

Missade "Allsång på Skansen" och Måns första omgång. Hur skötte han sig tro?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0