Sconesfrukost och kajakpaddling

Vilken härlig söndag det här har varit, och ändå är det inte slut än. Vaknade av att AC ringde och bjöd in Mats och mig på sconesfrukost. Vem tackar nej till det? Inte vi iallafall som fixade iordning oss och begav oss till Bodalsvägen :) Scones med god marmelad och ost går inte av för hackor :)





Mätta i magen åkte Mats och jag till Kräftriket för att paddla. Egentligen var tanken att AC, Arto och Smilla också skulle följa med och paddla kanadensare, men de dissade pga. blåsten. Det blåste faktiskt ganska mycket, men Mats och jag trotsade och åkte ändå dit för att paddla. Det blir det sista egna sommarpasset den här sommaren. Alternativträning helt enkelt. 2h paddling. Bra armträning :)







Det var faktiskt riktigt blåsigt när man kom ut i mitten på Kräftriket, men vi valde att paddla längst med och då blev det en trevligare tur :) Det var många som paddlade, vilket man kanske inte tror med tanke på vädret.

Efter paddlingen tog vi oss hem till ön igen. Nu intar vi middag och sedan ska vi besöka mamma och pappa en snabbis. Kela av mig lite på Gonzo och Ebba innan veckan rullar på och det blir fullspäckade dagar.

Ha det bra!!!




Kommentarer
Postat av: alexandra o leia

Din kommentar gjorde min dag. Tack.

2011-07-26 @ 17:00:34
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0