Jag är så lycklig!!

Jag är mätt. Jag är färdigtränad. Jag är glad. Jag har det kanon. Har inget att klaga på för tillfället. Eller jo, det har jag ju faktiskt. Mats har bara två veckors semester. Därför måste jag beklaga mig lite. Han åker hem från landet imorgon. Så det känns riktigt trist faktiskt. :( Men jag har som sagt resten av familjen här, så jag ska inte klaga iallafall. ♥ Den enda som fattas just nu är mormor. Och morfar (som är i himlen).

Bjuder på några bilder. För bilder livar ju alltid upp!


Gonzo badar i Ebbas vattenskål. Han älskar det.


Jag var uppe och plockade blåbär på vår skogstomt, sedan fixade jag ihop en god blåbärspaj.


Endel trivs :) Hon ser väldigt ljus ut i pälsen vilket garanterat beror på att solen varit en vän ;)



Det skönaste med semester är att man kan planera sin dag precis hur man vill. Idag har vädret varit varmt med växlande molnighet. På förmiddagen gick jag och AC ut i skogen för att kolla av svampläget. Det slutade med att vi kom hem med en hel skål med kantareller. Jag är ingen fantast av kantareller, men imorgon ska vi steka till de som vill. Kantarellsmörgåas nästa :) Och mormor (om du läser detta) vi har sparat bebiskantareller vid varje svampställe och det kommer finnas att plocka till en helg när du kommer hit :)

Innan middagen var det dagens träning: Intervaller. Den här träningsperioden har intervallerna ökat längd till 3 minuter. Ganska tuffa men ända ganska sköna intervaller. Att köra på puls underlättar absolut träningen. En skön känsla om man vet att man ligger på rätt puls och kör.

Nu ska jag se TV. Mysa i soffan. Kan inte bli bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0