Vad har du för mattor hemma?

Klockan är mitt-på-dagen-tid och jag har lucnhrast. Ska snart bege mig till lunchrummet men tänkte först ge er lite tips på en mycket bra hemsida. Det finns många bra hemsidor och den här hemsidan är speciellt bra för de som behöver hjälp med att hitta en matta till sitt hem. Här kan man nämligen få hjälp på alla sätt. Du tipsas om indiska mattor, kinesiska mattor, runda mattor och många många fler. In och kika!

Själv är tycker jag om ganska diskreta mattor. Jag har tex. en ryamatta i vardagsrummet (vit), en blå/vit randig plastmatta i hallen och en grå/vit randig plastmatta i köket. För mig handlar det mycket om praktiska situationer. Jag tycker det är jättepraktiskt med en plastmatta i köket eftersom det kan hända att manslänger mat omkring sig i köket :P Då är plastmatta perfekt eftersom man lätt kan torka upp maten utan att det blir en massa fläckar kvar :)




Vad säger ni om en sådan här speciell matta?

För mig känns den alldeles för speciell :P Jag tycker inte en matta ska ta fokus från övriga rummet...inte för mycket fokus iallafall. Randiga och enkla mattor är min melodi. Rund matta har jag aldrig ägt heller. Är jag tråkig?

Vad har du för matta hemma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0