Vänner på besök!

Godmorgon!
Sitter och försöker kombinera frukost och bloggande vilket går si sådär. Mats ligger fortfarande och drar sig i sängen och klagar över hur hela huset skakar när jag tuggar mina knäckebrödsmackor :P Haha! Men jag älskar falurågrut och leverpastej så jag fortsätter ;) Mums!

Vi brukar inte ligga och dra oss så länge, men det blev lite senare igår. Raz och Jossan var på besök och vi lagade jättegoda hamburgare tillsammans! Supergott! Det var hur trevligt som helst och då rinner förstås tiden iväg. Dessutom kombinerade vi "jobb" och nöje. Jossan driver nämligen NyttaDesign och behövde lite bilder där hon kunde visa upp deras otroligt snygga förkläden. Kika in på NyttaDesign så får du se hur mycket fina saker de har. De kombinerar dessutom design med miljötänk så det kan inte bli bättre :D

Min favorit bland förklädena måste helt klart bli den blåa färgen.



Jag bara älskar den här designen. Sedan är det så himla fint med den blåa färgen tillsammans med de bruna "sömmarna". Kikar ni in på hemsidan kan ni hitta både röd o grön färg på förklädena.

Vi förenade som sagt nytta med nöje och Mats fick ha på sig ett mycket stilrent och snyggt förkläde med handduk:



Handduken har ett gummitryck som gör att handduken går utmärkt att kom binera som vanlig handduk men även att använda till att ex. lättare få upp ett burklock eller för att få ett bra grepp om stekpannan!

In och kika på NyttaDesign nu!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0