Nynäs Havsbad

Efter en trevlig brunch med Blanka, Malin, Ac, Arto och Mats (såklart) så ska jag nu berätta för er om gårdagen som spenderades på Nynäs Havsbad. Jag hade tidigare bokat tid för att njuta. Lite som en för tidig Alla ♥ Dag present :)

Vi åkte dit så vi var där kl 12.00 sedan njöt vi av deras härliga miljö. Vi badade varm tunna utomhus (40 grader i vattnet) och Mats badade till och med i det 0 gradiga vattnet. Burr säger jag. Men väldigt tufft gjort av honom. Jag skyllde på att det inte var värt att riskera sjukdom nu när vi har två matcher kommenade vecka :p






Tokiga-Mats som just doppat sig...Brrr.


Inomhus fanns det en pool med jetstream :)



Det var en mycket bra dag ute i Nynäs. Vi njöt tillsammans och det var verkligen avkopplande.

Vi tog ingen behandling eftersom det kändes mer avkopplande att njuta av naturen i en varmt badtunna. Men åker vi dit fler gånger kanske vi testar :) När vi kom dit fick vi ett varsitt kit med produkter som man kunde använda där.

Ska ni åka över dagen någonstans? Jag kan rekommendera Nynäs Havsbad. På vintern är det sååå fint!


Kommentarer
Postat av: AC

Vad mysigt det ser ut....är det 2 huvuden som sticker upp ur poolen?

2011-02-14 @ 15:34:28
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

såg inte helt tokigt ut de där:D

2011-02-21 @ 04:27:25
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0