Påskdag på Floris

Gårdagen tillbringades på Floris. Vi vaknade upp på landet och tog sedan bilen mot Lidingö för att mellanlanda (och packa ur) innan vi brummade vidare mot VH & Floris. Vädret har varit ypperigt idag med och innan vi åt påskmat satt vi ute på verandan och njöt. Sol är verkligen så skönt.

Påskmaten smakade väldigt bra. Mm. Sill var förut något jag inte gillade, men jag måste säga att det är bland favoriterna numera :)


Påskmat!


Korv e gott :)

Efter maten bjöds vi på fika med en jättegod chokladmoussetårta som Annika hade bakat. Riktigt smakigt var det. Men vad är väl inte tårta för en gottegris som mig :P Haha!
Runt 20 rullade vi bokstavligt talat ut från Floris. Mätta och belåtna. För mig som inte kör var det väldigt skönt att åka bil hem :) Och vi kom hem lagom bra tid. Hann med både att köra en tvätt och att se film. Orphan! En skräckis som var väldigt obehaglig. Inte så mycket "hoppa-högt-i-luften-situationer" men väldigt kuslig. Brrr. Även om skräckisar med barn är lite uttjatad går det ofta hem - iallafall hos mig. Se den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0