Buzzador-time igen!

För ett tag sedan fick jag en förfrågan från Buzzador om jag var intresserad av att buzza om tandkrämen Pepsodent White now. Jag anmälde mig direkt och blev jättenyfiken när jag fick reda på att jag skulle få buzza om den.




Här är paketet som jag hämtade ut i söndags. En massa små tuber och en stor + tandborste. Har redan testat tandkrämen och måste säga att jag är positivt överraskad. Smaken är det absolut inget fel på, snarare tvärtom. Smaken är relativt mild vilket iallafall jag föredrar med tandkräm.
Om den senare ger vitare tänder är jag osäker på. Ska testa att fotografera tänderna innan och efter :) ;)

Ska fortsätta buzza med vänner och familj, kollegor.....


Kommentarer
Postat av: Malin Lindholm

Hej och tack för ditt inlägg i min blogg



Min shar-pei Puma är en röd (inte brun) tös - jo hon är alltså en tjej ;)



Tyvärr lider hon av sin shar-peifeber, då hon får oerhörda smärtor varje gång hon får ett feberanfall och tyvärr kommer de oftare och oftare. Läs gärna mer i min blogg under kategorin Puma, så får du läsa mer om hennes sjukdom.



MVH

Malin

2011-04-29 @ 13:35:49
URL: http://heffaklumpens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0