Tjejmiddag

Tjejmiddagen höll på att gå i stöpet pga. ändrade träningstider. Men vi bestämde att jag och AC skulle komma efter träningen istället, även om det blev sent. Innan träningen bestämde jag iallafall med Döl att vi tillsammans (fd sjuklingar) skulle ta en löprunda på 5km. Sagt och gjort. Kändes helt okej för min del. Handbollen var relativt mycket spring och kändes ok. Blev trött men var främst trött i huvudet. Träningstiden blev knappt 90 min, och efter det blev det snabbdusch. :)

Så trevligt och kul att träffa vännerna igen!!! Emma hade lagat en underbar gryta som AC och jag värmde på i efterhand. Mums. Efter dubbla träningspass var det väldigt lyxigt att bara få slå sig ner till dukat bord. Som om inte grytan vare nog hade Emma gjort en av Leilas kakor. Jordnötskaka som smakade helt underbart gott. Vi diskuterade antalet ägg, som var ganska många, men kom i slutändan till att det hur som helst var en väldigt smaskig kaka :) Gah! :d



Som vanligt blev det en hel del prat och skratt!! Kan det bli annat? :D Både AC och Blanka fick dock prata mindre pga. tappad röst. AC kunde tillslut inte få fram ett ord - stackarn! :(



Jag kan hur som helst sammanfatta kvällen som väldigt trevlig. Känns trist att Malin och Blanka åker iväg, men vi har redan börjat planera adventsmys och annat :) Vi kommer hur som helst ha det mysigt när de kommer tillbaka. Att resa till Nya Zeeland, tänk vilken dröm :) Jag vill också ;) Ska fråga om de inte kan ta mig i kappsäck :p Haha!



Har norpat bilderna från AC. Tack systra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0