"Ny" skohylla

När katten (Mats) är borta dansar råttan (Emma) på bordet. Tidigt i morse drog Mats till Rudan (Haninge) för att spela discgolf i Haninge Touren. Jag nämde kort i morse att jag skulle måla skohyllan men vet inte om han uppfattade det. Tihi. Hur som helst har vi en vit hatthylla och då måste man enligt mig ha en vit skohylla också. Svart skohylla och vit hatthylla rimmar inte enligt mig :/

Men här ser ni iallafall mitt verk:



Bilden är tagen med min unkna mobilkamera, men jag tror bilden blev helt ok.

Jag är iallafall väldigt nöjd!!!

Vad tycker ni??


Kommentarer
Postat av: Ac

Före- o efterbild skulle man haft!! :)

2010-09-12 @ 15:39:54
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0