Love film - buzzadortime!

Äntligen är det dags för mig att buzza igen! Senaste buzzningen var med Berocca Boost. Men så i veckan har jag fått möjlighet igen. Jag ska testa lovefilm! Jag ska få totalt 4 filmer hemskickade i brevlådan (2 åt gången). Det första jag gjorde när jag blev medlem på Lovefilm var att göra en filmlista där jag valde att prioritera 4 filmer. Det är dessa filmer som jag förhoppningsvis kommer få hem i brevlådan framöver!! Toppen!



Eftersom jag gillar mina läsare så mycket så tycker jag att ni ska få chansen att testa samma sak.
Gå in på den här länken och bli medlem. Går ni in via just denna länken får ni gratis 4 filmer hemskickade i brevlådan! OBS! Glöm inte att ni själva aktivt måste avsäga er detta inom en månad, annars rullar det bara på med 4 filmer för 99:- i månaden.

En mysig film som jag bland annat valde var "Princessan och grodan". Haha! Den söta filmen har jag velat se sedan den kom på bio :) Någon som sett den?

Vill du också bli Buzzador och förmedla nya produkter till dina vänner, helt gratis? Bli då medlem här idag. Inget att tveka på :) Eller så lämnar du din mailadress så mailar jag ut länken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0