Gratis lovefilm 1 månad

Jag har fått förmånen att buzza om Lovefilm, och fick för någon vecka sedan en gratis månad med 4 filmer :) Jag skickade bland annat efter filmen "Den stora flykten" som vi såg igår kväll. Otroligt smidigt att ha love-film. Bara att kunna välja på 1800 filmer känns som lyx. Dessutom finns alltid de senaste filmerna hos Lovefilm.

Jag har äran att få dela med mig till er :)
Ni får alltså en månad gratis med lovefilm innehållandes 4 filmer :) Observera att du inte få vara Love-film kund sedan tidigare :/ Allt du gör är att gå in på deras hemsida och sedan skriva in FILM09 som presentkod. Jätteenkelt.



Det ända jag kan påminna om är att ni inte ska glömma att avsäga er lovefilm efter att ni fått hem filmerna. Om man glömmer det rullar månadsfilmerna på för 99kr/månaden. Jag gjorde så enkelt att jag sätter en påminnelse på mobilen. Jättelätt sätt att inte glömma :)

Passa nu på att testa detta!!!!



Kommentarer
Postat av: AC

Påminn mig oxå när du säger upp ditt... Ok?

2010-09-26 @ 07:36:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0