"Barn"vakt

Kvällen har tillbringats hos mamma och pappa, som barnvakt till Gonzo och Ebba ♥ AC, jag och Emma H fick inte åka med till träningsmatchen i Västerås. Jag grämer mig verkligen. Men samtidigt måste man tänka framåt och på att vi faktiskt har seriepremiär snart. Hur som helst har kvällen här med sötisarna varit väldigt mysig. Jag köpte med mig sushi till mig, Mats och AC. Vi intog den ute på balkongen. Gott. Mamma och pappa är på 70-års fest.


Ebba fick såklart godis - som är bra för tänderna :)


Sugen på fisk?



Fick en riktig överraskning idag. Lördagsträningen var helt plötsligt flyttad till fredag kväll. Bra eller dåligt? Har man planerat en tjejmiddag så är det väl sådär. Vi har verkligen kämpat för att få ihop middagen innan Malin och Blanka åker vida världen bort :( Men vi får helt enkelt lösa det så att AC och jag åker dit efter träningen som slutar klockan 20.00. Sovmorgonen på lördag är iallafall räddad :) Zzz...!!!

Imorgon är det iallafall fredag och jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Alexandra -mamma till Leia

Suchi är sååå gott! Vi gjorde egna i lördags :)

Ja, Leia hon växer så det verkligen knakar. haha! Hon är snart 5 månader!

2010-09-10 @ 18:42:42
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0