Surströmming

Igår startade dagen lite annorlunda. Träningen i Nacka var inställd. Tyvärr fick vi reda på det så vi entrade hallens dörrar och inte innan. Dock spelade det inte någon större roll. Jag och AC snörade på oss skorna och körde ett av de egna löppassen - 4 min intervaller. Att springa i klar luft med solen strålande var inte heller så fel :) Det var ritkigt skönt och jag kände mig riktigt pigg. Tänk vad sovmorgon kan göra stor skillnad.

Efter löpningen besökte vi Nacka Forum för shopping. Jag kom hem med lite smått och gott bland annat; huvudmassör, scarf, doftljus, tummvantar m.m. Forum är riktigt stort och ska man ens orka ta sig igenom alla affärer måste man dela upp shoppingen på något sätt. Tyvärr hittade jag inte riktigt det jag skulle. Hittade en jättefin jeansskjorta på ZARA, men inte i rätt storlek. Inga bruna stövlar fanns heller - dåligt :(


Me and sushi :)

Vid 15-tiden tog vi en fika på centralen för att vänta in Arto så vi kunde åka till Floris tillsammans. Mats päron bjöd nämligen på middag och det dkulle bli surströmming för de som vågade :) *vinkar glatt att jag är en av dem* Surströmming är gott! Det är doften som skrämmer folk. Jag lovar! Det är som att sill i äcklig sur lag är gott att äta på julen. Surströmming är godare än sill om du frågar mig. Jättegoda tillbehör också! Testa!


Stinky? :)


Mums!


Yum yum

Kvällen var iallafall mycket lyckad!! Vi var många och på slutet spelade vi Rappakalja för glatta livet :) Så kul spel! Många gånger vi skrattade så att vi kiknade. Endel förklaringar på ord var värre än de andra!!!



Mats var snäll och masserade min hårbotten med den magiska kvasten :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0