Shopping

Idag blev det riktig sovmorgon. Klockan 11.00 sov jag till. När hände det senast? Men eftersom vi kom hem efter 02.00 och inte somnade förrän 3-tiden tycker jag att jag hade rätt att sova lite längre. :)

Mats och jag var inne i stan vid 12-tiden.

Det blev lite shopping.


En sodastream med tre olika smaker att tillsätta till bubbelvattnet :)


På MIO kan man köpa den här roliga mjölkkannan.


Sist men inte minst en jättefin sjuklåda :)

Vid 16 befann vi oss i SL-hallen. Mats spelade innebandy med ett annat lag än sitt eget. Han hjälpte med andra ord till och gjorde det med bravur. Många mål med andra ord och många assist också för den delen :) Laget spelade i gult och det är verkligen en annorlunda färg att spela i.

När vi kom hem var klockan runt 19 och vi har tittat på lite film. Någon som har sett filmen "De bortglömda"? Den är extremt läskig och snart när "Ensam mamma söker" slutar ska vi avsluta den filmen.

Dags att fortsätta titta på TV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0