Roppongi & bowling

Kvällen har spenderat med systra, Ann och tre trevliga kollegor till henne. Vi möttes upp direkt efter jobbet och åt middag på Roppngi på Kungsholmen. En japansk restaurang med helt ok mat. Jag tog en rätt med pastaknyten som var gott. Tyvärr lite snålt med ris kan jag tycka. Herregud! Jag är van att äta ordentligt ;)

Vid 19.00 befann vi oss vid Kungsholmens bowling för att spela i 55min. Vi var 3 på varje bana och det var ganska lagom att spela så länge. Gjorde väl ingen kanonmatch (säger man match i bowling?) men slutade på tredjeplats :)


Glada Ann och AC :)


Jag laddar...


Jaha! Vad är poängen då? :)


Ann :)

Det blev en väldigt trevlig kväll som avslutades relativt tidigt. Men känns skönt med tanke på att har träning imorgon klockan 10.00. För en gångs skull kommer vi träna på Lidingö, på Bosön :)

Yeha! Jag ser fram emot den här helgen och det har minst sagt startat bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0