Gårdsagskvällen

Nu är vi påväg till Göteborg för att möta Kärra. Alla är taggade och jag hoppas det ska sluta gott :)

Gårdagen hade mycket mysfaktor. Jag mötte upp AC vid Karlaplan för att köpa med oss något till mamma och pappa. Det slutade med en bukett stora rosor :) Så fina!! Sedan åkte jag raka vägen till mamma och pappa. Gonzo och Ebba blev helt till sig. Gonzo blev dessutom väldigt glad när jag totalrengjorde hans bur :) Jag skurade alla sittpinnar, gallret och botten. Det blev verkligen jättefint. Hela tiden var han med och såg processen! Sedan avslutade jag med att hänga in lite andra leksaker.

Pricken över i:et var nog när Gonzo fick öppna sina paket. Det blev en leksam och två fröstänger. Leksaken åkte in i buren direkt såklart.


Fullt fokus på att öppna paketet :)

Kvällen fortlöpte sedan med god middag och IDOL på tv. Vet inte om jag tycker det finns så många bra idoldeltagare. Men måste faktiskt höja ett finger för Lidingöbon Weise. Hans röst är grym!!

Aja, vi rullar vidare mot nya mål!! See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0