Födelsedagsbarn

Hej världen!
Idag är det den efterlängtade fredagen. Jag är glad eftersom halsen känns lite bättre. Lite svullen men inte alls så ont som jag hade igår. Somnade i soffan direkt när jag kom hem och gick och la mig kl 22. Vila är nog den bästa medicinen mot förkylningar och halsont.

Nya tag på jobbet! Har haft en ganska hektiskt förmiddag, men gillar det eftersom dagen springer på lite mer då. Jag längtar till klockan är 15.30 och jag kan knalla här ifrån efter ha gjort det jag ska. Har ännu mer att göra på eftermiddagen, så förhoppningsvis säger det bara svish så är klockan hemgång :)

Ikväll ska vi fira lilla älsklingen Gonzo som fyllt 4 år :) ♥ Igår var jag upp till djuraffären och köpte två presenter till honom. Fröstänger och en leksak. Naturligtvis handlade jag även ett godisben till Ebba i samma veva. Hon skulle bli alldeles för svartsjuk om hon inte fick något paket att öppna ikväll. Jag slog faktiskt till och med in hennes godis eftersom hon älskar att öppna paket. Hon river och sliter i pappret tills paketet är uppslitet och hela golvet fullt med pappersbitar. :)


GRATTIS RARINGEN!

Efter jobbet tänkte jag handla en blombukett till mamma och pappa eftersom vi äter hos de igen :)

Kvällen kommer annars spenderas i lugnan ro. Klockan 20.00 kommer garanterat IDOL vara på. Får se vem som åker hem ikväll. :)

Ha det bra! Får se om jag kanske uppdaterar något från kvällen!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0