Barnvälsignelse

Klockan 11.00 var vi på barnvälsignelse i Andreaskyrkan. Det var mycket trevligt att få träffa Lina och Christian igen. Alldeles för länge sedan. Måste styra upp något framöver. Hur som helst var det barnvälsignelse, fika och mat. Smaskiga tårtor och jättegod gryta. Vi rullade ner för Götgatan på hemvägen ;)

Maja har såklart växt så det knakar. Det brukar ju vara så när man inte har sett de på länge.

Lite bilder kommer här:


AC, jag och Christian + Maja i vagnen förståss :)


Arto, AC och jag sträcker på benen :)


Ac och Arto leker.


Gnuss = pussas med näsorna, eller hur var det? :)

Efter gick jag och Mats en snabbis i stan. Jag lyckades komma över ett par stövlar som jag gillade skarpt :) Inte brunda dock utan mer åt det grå/bruna hållet. Mockastövlar. Känns trevligt att kunna välja på två sorters stövlar nu på hösten :)

Har precis gjort iordning lite morötter, blomkål och gurka + dipp. Vi ska naturligtvis avsluta söndagen med film + "Ensam mamma söker". Aja, Mats tittar väl inte på "Ensam mamma söker", men jag gör ;)

Ha en trevlig kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Ac

Haha, gnuss har jag aldrig hört :)

2010-11-01 @ 07:33:18
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0