Espressomaskin

Igår tog jag tjuren vid hornen och köpte en Espressomaskin via nätet, på Netonnet. Det kanske låter lite konstigt att bara klicka hem en espressomaskin hur som helst. Men sanningen är den att det faktiskt är något jag funderat på länge men aldrig tagit tag i. Dessutom köpte jag (härmis, jag vet) en likadan som AC har. Jag har nämligen letat efter en maskin som både maler bönorna och brygger kaffet genom ett knapptryck. Men obligatoriskt för att jag skulle bli nöjd var också: mjölkskummare! Jag dricker inte enbart espresso, och att stå och koka mjölk som sedan ska vispas hade jag aldrig orkat med.

Men jag är övertygad om att den här maskinen kommer bli tipp topp!

Bosch TK52002 Siemens Espresso

Den är vit såklart :O :)

Dessutom var det frakt fritt nu i jultider. Tummen upp för det. Netonnet har annars sitt lager i Västberga, men dit orkar jag inte åka och hämta någon kaffemaskin :)

Om några dagar kommer vi ha den i vårt kök!

Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0