Kick-Ass

Det blev bio igår :) Jag och Mats möttes upp vid Sergelbiografen. Jag var sugen på at se filmen "Hierro" medan Mats tyckte filmen "Kick-Ass" verkade rolig. Det blev "Kick-Ass" som började 18.50 och var nästan 2h lång. Innan bion började hann vi äta och köpa godis (MYCKET viktigt) *tihi*

Kick-Ass

Filmen var egentligen ganska rolig. Det var lite spridda skurar på skämt och en hel del roliga kommentarer. Men efter 1h blev det lite segt och man började sakta men säkert förstå hur allt skulle sluta. Mats tyckte inte alls att filmen var förutsägbar...och egentligen var den kanske inte det. Men på något sätt segade den ut sig sista 50 min.

2+ blir mitt betyg.
Lite mer än godkänt alltså.

Jag kan tycka att den var lite väl blodig ibland, speciellt när en tjej som är i 12-års åldern slås blodig, får käftsmällar osv. Men det är min åsikt. Plus till filmens roliga manus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0