Discgolf på Kärsön

Idag var det som sagt discgolf på Kärsön som gällde. Vi var där redan 10.30 för att möta upp resterande golfare; AC, Arto,Mattias och Martin. 11.00 började vi kasta. Egentligen är det för många med 6 st, men samtidigt kul! Det negatiav är att det tar väldigt lång tid att gå en bana på 18 hål. Vi körde på mellan 11 och 16 sedan var jag och Mats tvugna att avsluta. Riktigt bra väder även om myggen trivdes allt för bra :/ Gah.


Arto, Mats och AC...sugna på att ge sig iväg för att kasta!


Jag Emma "Rishögen" Petersson. Haha!


Efter halva banan blev det fika i gröngräset.

Det var verkligen en fantastiskt dag. Bra gäng att discgolfa med och jag tycker det börjar kännas bättre och bättre med hur det går för mig :) Kul. Ska dessutom köpa ytterligare någon disc i veckan :)

Grillningen i VH tillsammans med Mats bror med familj + mamma M var väldigt trevlig, såklart. Gott och trevligt sällskap. Dessutom blev det tårta till fikat vilket var riktigt gott.

Den här helgen har varit bra på många sätt. Har klivit upp med klockan 8 och 8.30 men i och med det även fått mycket uträttat :) Bra bra bra helg!!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

haha...fick inte bilden med dig vara med ?? :)

2010-05-31 @ 09:07:18
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0