Barnvakt

Ikväll är jag barnvakt åt Ebba och Gonzo eftersom mamma och pappa ska bort på middag. Det är en ära att få ha de små liven här. Jag älskar dem ♥ Ebba ligger lugn och sover i hallen medan Gonzo far omkring som en uppskruvad leksak. Helt i sitt esse. Nu har jag satt på lite John Mayer i bakgrunden. Får se om det lugnar ner honom något :)

Hände en lien pinsam sak när jag skulle upp med hela patrasket. Pappa skjutsade mig nämligen och jag blev avsläppt väldigt nära. Men med Gonzo i sin färdbur och Ebba i koppel kände jag mig som cirkus. Ebba lätt stressad i kopplet och Gonzo glatt flöjtande för hela centrum. Busvisslingar och glada tjut. Nu efteråt kan jag skratta åt det, men det kändes lite jobbigt där ett tag :) En familj kom fram och försökte hälsa på Gonzo...men då blev han plötsligt blyg som en 3-åring :)


Frenetiskt bitande på pennan :)


Intresse för stenarna vi plockade i Kroatien :)

Ebba tog jag inget kort på. Hon har mest tagit det lugnt, den lilla skruttan :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Gooooingarna!!! <3

2010-05-27 @ 19:11:53
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0