Tjejmiddag

Ikväll har jag haft tjejmiddag. Alltid lika trevligt att träffas. Tyvärr saknas Malin pga. USA-resa, men så fort hon kommer tillbaka blir det till att ordna ännu en tjejmiddag så att hon får vara med :)

Tjejerna kom vid 18-tiden och det blev middag, efterrätt, massa prat och skratt, Galenpanna, godis och massa annat galet! En underbart lyckad fredagskväll kan jag intyga iallafall.


Dukning


AC kelar med min skalis :)


Jag är galen i Galenpanna ;)



Galen-syster som hade väldigt svårt för Batman :)


Efterrätten var underbar :)


Jag mumsar god efterrätt.

Det här var iallafall en superkväll. Kan inte bli annat med det här sällskapet :)

Tack tjejer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0