Premiärmilen och Ebbas födelsedag

Så är helgens sista dag här. Jag kände mig väl inte bättre idag heller, men med magnecyl lyckas man iallafall uträtta något. Det var med nöd och näppe som jag (tillsammans med pappa och AC) orkade åka med och ta emot Mats efter att han sprungit Premiärmilen på Norra Djurgården. Pappa hade som tur var bilen annars hade jag aldrig orkat. Var inne på blomsteraffären Gullvivan innan och köpte en stor röd ros till Mats ♥

Eftermiddagen/kvällen spenderades hos mamma och pappa. Världens bästa Ebba fyller 6 år idag och det blev presentöppning, skönsång och tårta! Ebba älskar att öppna presenter. Hon ska öppna alla presenter på en gång och svansen går som en propeller :)





Jag behöver nog inte beskriva röran av allt skräp i köket efter att Ebba öppnat paketen :)


Fin och god tårta :)

Gonzo och Ebba är precis som syskon. De tjivas och är avundsjuka på varandra. Gonzo försöker hela tiden få all uppmärksamhet med idag är det faktiskt Ebbas dag!

Två som hittat varandra fullt ut är iallafall Mats och Gonzo :) Eller vad säger ni om den här bilden?


Gonz(a) ♥ Mats

Nä,nu vill jag att ni deltar i bloggtävlingen som jag har tillsammans med Tefrossa


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser ut som Ebba haft det skoj =) och gonzo är lika söt som alltid!

Krya på dig :)

2010-03-28 @ 22:49:28
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Synnöve

Hej där. Vilket firande. Kul att se.



Visst vill jag gärna vara med och tävla hos dig.

Så vad ska man göra?

Jag lägger igen en kommentar här så länkar jag dig. Hoppad det är rätt.

Kram Synnöve.

2010-03-29 @ 11:31:33
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Katta & Doriz

Skönt att se att det inte bara är jag som firar min hund med inslagna paket och tårta!

Grattis Ebba!

2010-04-03 @ 23:06:57
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: Rora

Grattis i efterskott!



Önskar Rora och djuren

2010-04-05 @ 01:42:44
URL: http://rora.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0