Perfect stranger

Igår blev det som sagt en lugn kväll i soffan efter diverse upptåg. Vi velade mellan att gå och hyra en film eller att se något från AC´s dator. Det blev det sistnämda vilket inte minst berodde på att vädret hotade utanför. Halt och regnigt är ingen vidare kombination :( :/ Vi valde tillsista att se filmen "Perfect stranger" som är en thriller.



Rowena 'Ro' Price är en journalist i New York som undersöker mordet på en barndomsvän. Spåren leder till mångmiljonären Harrison Hill, chef för en mäktig reklambyrå. I sin sökan efter bevis hamnar hon i en värld av onlinedating.

Egentligen är det en ganska bra film. Men väldigt ofta krånglar de till händelserna och gör det otydligt varför endel saker händer. Man får liksom aldrig veta varför han eller hon gjorde som de gjorde.

Betyg 2 av 5


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 33

Menade att dte va vuxenpoäng för att ha gemensam vårdnad o allt vad det heter :P

Har ringt bm men hon ringer inte upp. Hon tror väl inte på mig... precis som i julas då jag hade ont o hon sa att det säkert bara va ischias. Jag har så ont nu att jag bara sitter o gråter. Vet inte om jag vill prova tens. Vill bara ha ett jävla bälte så kanske det blir LITE bättre iaf. Kanske iaf kan få GÅ några meter utan att vilja dö av smärta. =(

Fattar inte varför hon inte ringer!!!! Var flera timmar sen jag ringde henne.

usch så less jag blir...

2010-03-01 @ 12:58:07
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Det är 100% bomull i de där handdukarna , de är ungefär som gästhanddukar & super fina i verkligheten:)

2010-03-01 @ 13:08:44
URL: http://modekatt.blogg.se/
Postat av: Alexandra -gravid vecka 33

Tack.

Hon ringde till slut och efter många om och men (och några tårar av smärta oxå) Hjälpte hon mig med telenr t sjukgymnasterna på min vårdcentral. Så nu väntar jag på att DOM ska ringa upp. Visst, jag kan köpa ett eget bälte. Men att prova ut det osv... och så ska dte sitta rätt och ja... kanske skönt att ha nån som kan då?

Jag vet ju vart jag har ont, att det ska va sånt besvär att komma in i sjukvården då. Ibland hatar jag Sverige. :(

2010-03-01 @ 13:41:13
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

2010-03-01 @ 15:09:40
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jepp jag har fåt Dove hemskickat :)

2010-03-01 @ 18:19:01
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0