Alice i underlandet

Ikväll har jag och min kära syster varit på bio. Vi har sett "Alice i underlandet" med 3D. Det var lagom muppigt att sätta sig i biosalongen med stora mörka brillor. AC och jag skrattade åt varandra :)
Innan vi gick på bio åt vi sushi på Kungsgatan. Sushi är verkligen så gott. Lax och avokado - ja tack! :D



Jag gillade filmen från börjar till slut. Många härliga och häftiga 3D upplevelser och riktigt bra skådespelare. Jag gillar den här typen av film. Den är lagom lång också (1h 48 min).
Se den! Ni kommer inte bli besvikna.
Det enda negativa med filmen är väl att SF tar så förgrymmat betalt. 125:- Dessutom spelar det ingen roll om du har egna 3D-glasögon eller inte. Du måste ändå betala 25:- extra. Morr.

Nu blir jag ännu mer sugen på att se Avatar i 3D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0