Möhippa för Bodil

Efter att ha kört dubbla pass på Bosön och efter att ha mött upp Mats i Ropsten för att gemensamt äta thaimat begav jag mig in till centralen. Alla i laget hade förberett en möhippa för Bodil som gifter sig i sommar. Bodil var helt ovetandes och då hon klev ut på Plattan gapade vi och skrek :)

Bodil fick göra flera uppdrag på vägen mot Kungsträdgården. Bland annat sälja rosor, få autografer från tre kändisar (thore i ztv, ensam mamma-kille, någon sångerska)....m.m. Riktigt kul!!


Anna låter Bodil välja av den starka varan :)


Gratis fotografering ho Expressen och Bodil fick två brudnäbbar på köpet :)


Ett annat uppdrag var att flörta till sig några personer som kunde fånga Bodil då hon gjorde sitt superwoman hopp :)

Vi lyckades även komma in på VIPen tack vare Annas charm :) Där bjöds det på gratis dricka. Cider, vin...och sprite för min del :) Det har varit en riktigt rolig kväll. Förhoppningsvis kommer fler bilder upp här. Jag hade inte kameran med mig, utan bara den kassa mobilkameran. Men flera i laget hade kamera och de lägger förhoppningsvis upp bilder på Facebook som jag kan norpa.

GRATTIS BODAN!!!
Allas vår fruga :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Men gu va underbart roligt med en överaskande möhitta :-)

Ser ut som ni hade en underbar kväll :-)

2010-06-18 @ 09:58:40
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: emma henry

hahaha FCZ tore äre ju ;) Inge ZTV haha Emma :D

2010-06-18 @ 10:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0