Fullt upp

Flytten fortsätter!! Igår var det fullt upp här, och igår eftermiddag hade vi äntligen fått hit alla saker. Jag kan inte fatta att Mats har kunnat ha alla dessa prylar hos sig. Var har han gömt alla saker. ;) Nu gäller det bara att komma iordning med allt. Kasta, spara osv. Var ska vi ha den möbeln osv.

Igår kväll tog vi ett litet break och åkte hem till Arto. Nedanför där han bor har de världens godaste italienska restaurang med vedugnsbakade pizzor. Gah vad gott.


Min och Mats pizza. Mumsigt.


AC och Mats mumsar pizza!


Yeah gott med pizza!!

Det blev en riktigt trevlig kväll. Vi tittade på England-USA och fick se den stackars målvakten i England tabba sig ordentligt. Sedan funderade vi över om det var han som psykade svenskarna när de spelade EM och skulle lägga straffar. Var det han kan jag tycka att han fick sig en tankeställare. Man ska vara ödmjuk och inte så kaxig. Nu fick han känna på!!! Men frågan är om det var han?? Någon som vet kanske?

Idag ska vi fortsätta här hemma och flytta iväg Mats soffor i Tungelsta. Det blir en dag full med aktivitet med andra ord. På eftermiddagen ska jag och AC till Bosön och köra dubbla pass; löpning och styrketräning!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0