En dag i Borgholm

Igår var en riktigt rolig dag. Vi bestämde redan på morgonen att träningspasset skulle avverkas på kvällen. Att springa klockan 11 på morgonen (i gassande sol) skulle vara alldeles för varmt. Speciellt med tanke på att löpningen var 60 min. Gah. Vid 12-tiden var vi istället inne i Borgholm för lite shopping och mini-golf.


Jag med klubban i högsta hugg.


Hela golfgänget. Fiiiiint ;)


AC böjer i knäna...ordentligt :)

Hur gick minigolfen då? Kan informera om att jag gjorde två hole in one där ett av dessa i stort sett var ett omöjligt. Helt chockad. Man ska ha tur! På själva minigolgen kom jag och Mats delad etta. Men efter utslagsputtning vann till slut Mats :) Jekla skiiit! Vinsten blev en stor glass på en italiens glassbar :)


Mums!

Idag är det åter igen klarblå himmel. Jag ska trotsa värmen och snart ge mig ut och springa pyramidintervaller. Kötta! Kommer antagligen tuppa av i värmen, men det löser sig :) Sedan blir det antagligen lite strand med sol och bad! Planerar eventuellt att besöka Byxelkroks frisbeegolfbana. Kanske.

Sol o gla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0