Mycket på kort tid

Idag är det lördagen med stort L. Det har varit en kanondag hittills. Började med att vakna runt 7 snåret. Pigg som en mört såklart. Blev planering av dagen och jag åt en snabbfrukost för att sedan ta ett xtra löppass runt 9. Sprang nere vid vattnet och riktigt njöt. Var inte så många ute och gick heller. Dessa stunder kan jag förstå de som går upp tidigt och springer. Det ligger något lugn över hela ön då :)

Vid 10.30 var jag och Mats påväg till IKEA. Vi skulle byta två korgar som vi ska ha ute i hallen (på hatthyllan). Redan vid T-centralen köpte jag dock pocketböcker. Det blev två fakta-pocket.


Boken om Thomas Qvick har jag redan börjat läsa. Riktigt intressant då jag sett endel dokumentärer med honom.

På IKEA uträttade vi det vi skulle men kom såklart hem med endel annat också. Bland annat en hallmatta, en badrumsmatta, fyra stoldynor. :) Det finns så otroligt mycket bra på IKEA! Like IKEA! *tummen upp*


Självklart fikade vi på IKEA :)

Det gick ganska fort att handla på IKEA och efter det åkte vi in till stan för att ta en titt på Pride-tåget. Jag har aldrig sett det förrut och tyckte det skulle vara kul att se. Det var sjukt mycket folk nere vid Dramaten. Såg en "bekanting" i tåget, men Mats och jag stod så långt bak att vi inte kunde göra oss hörda :)


Mats & jag


Mats i sin snygga mundering :)


Goa gubbar :)


På dramatens balkong stod en kille och kommenterade hela tåget :)


En kändis! En av mååånga!

Nu ska jag och Mats jobba lit här hemma. Kaoset ska bli mindre kaos :) Sedan ska jag fixa iordning en tomatsoppa till middag innan vi åker in till Gröna Lund och kör 5-kamp med vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0