Minigolf i Kristineberg

Igår efter jobbat for jag raka vägen till Kristinaberg för att möta upp vänner och spela minigolf. Jag har aldrig tidigare spelat på just Kristinebergs minigolfsbana, men det var praktiskt att ta sig dit och trevliga banor :) Vädret var väl också helt ok, med undantag för det blåsiga vädret som gjorde att håret stod åt alla håll och kanter :) Men med bra sällskap kan man nog konstatera att det spelade mindre roll :)


Ann och Arto funderar hur de ska slå hole-in-one på första banan :)


Jag, Mats och Mr. Handley :)


AC koncentrerar sig och sedan drar hon till så in i bängen :)


Ann slog, men jag vette katten hur hon kunde se VAR hon slog :) Tihi!


Glada gänget!!!


Ännu ett glatt gäng!

Vem vann då?
Mr Handley låg länge i bakre ledet och kom på slutet när allt skulle avgöras. Riktigt bra gjort. Mats och Arto kämpade om första och andra platsen länge....trodde vi, men i slutet kom Ann och knep delad 2:a plats tillsammans med Mats som på sista hålet tappade formen totalt.

1:a Mr Handley
2:a Mats ♥
2:a Ann
3:a Arto
4:a Jag
5:a AC

Efter minigolfen begav sig några av oss till Solstugan. Det blev fika med latte. Riktigt gott!


God latte och äppelkaka!







Härlig kväll, med härliga människor!





Kommentarer
Postat av: AnnaCarin

Tack för igår....vi måste byta lite bilder fr datorn snart!! Tacka mats för frisbeesarna :)

2010-07-31 @ 09:15:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0