Shopping på Fältis



Idag har jag varit på Fältöversten och shoppat lite. Det blev en hängare på Indiska, en tröja från Lindex och ett par Björn Borg trosor från MQ. Är riktigt nöjd faktiskt. Tycker trosorna från Björn Borg var riktigt tuffa.

Direkt efter shoppingen begav jag mig hem till mamma. Blev mys och pys med Ebba och Gonzo. 
 
Klockan 16 satt mamma och jag bänkade framför datorn för att se onlinerapporteringen från vår match mot Skövde. Blev förlust med 6 bollar, vilket känns riktigt surt. Blä, Vi hade verkligen behövt de 2 poängen. Nu blir det en viktig bortamatch mot Önnered på söndag.


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Den där hängaren var verkligen snygg!

2010-01-06 @ 22:22:10
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0