Sherlock Holmes

Eftersom min halsfluss övergått i vanlig halsont blev det ingen träning för mig ikväll heller. Jag satt istället med dåligt samvete och såg bio. Vi såg Sherlock Holmes. En grym film. Jag gillar den från början till slut. Bra handling och häftig helt enkelt. Allting vävs samman och allt förklaras på ett tydligt och proffsigt sätt. 
Jag rekommenderar den starkt.

Egentligen skulle vi ha sett "Luftslottet som sprängdes", men med ynka 11 platser kvar på första raden kändes det inte aktuellt. Vi får helt enkelt se den en annan dag :)


Se den. Verkligen.







Kommentarer
Postat av: Alexandra

åh det är så många filmer man ska se nu :)

Vi såg Luftslottet här om dagen och imgn ska vi se Avatar (3d), en film jag inte alls varit sugen på att se men alla säger att den är så häftig, så ja... Då får vi väl se den :) Sedan ska vi se Snabba cash.

Det är synd det är så dyrt att gå på bio. Men bra att vi fått lite gratisbiljetter av "svärfar" och lite presentkort i julklapp :D Mysigt nöje nu när jag är för stor för att gå ut och dansa :)

2010-01-05 @ 09:50:55
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0