Luftslottet som sprängdes

Igår var det träning såklart. Handboll och tuffa 20s intervaller ute. Gah. Jag och AC sprang rundan runt hallen. Bra med tanke på att det inte var så moddigt, man fick fäste med andra ord :)

20 var vi inne i stan och träffade upp Mats. Det blev bara vi tre vilket jag i och försig kan förstå. Att gå sena bion när man ska jobba dagen därpå är tufft. Hur som helst åt vi på Kungshallen. Jag älskar den libanesiska maten och testade färsburgare igår. Jätte gott.

20.40 började filmen!!!



Jag gillade filmen. Den tredje filmen handlar mycket om det rättsliga med rättegång etc, men jag tycker den var bra. Det mest kämpiga var att jag var så trött. Jag råkade nicka till några gånger (mycket kort) även om filmen var bra :/ Men jag skulle nog ge 3+ till den här filmen.


Dessa två huvudpersoner är verkligen grymma!!!

Rekommenderas! Se den!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Dock är ju boken mycket bättre. Tycker filmen missar så mycket detaljer :/

2010-01-22 @ 13:05:40
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Caroline Malmqvist

Åhh...vill se den nu....har väntat o väntat och när den väl går på bio tar man sig inte tid, även om man har biljetter liggandes hemma....

Nä, nu måste jag nog boka biljetter till filmen!

2010-01-22 @ 14:06:56
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Så sugen jag blev nu att se filmen bums, men den som väntar på något gott.. å på tal om gott - skrattade just gott åt inlägget under om HERMAN ;-) Har haft en liknande upplevelse av denna vänskapsdeg... Trevlig helg!

2010-01-22 @ 15:58:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jag gymmar mestadels men har även kört spinning och jympa, det är på Friskis & Svettis :)



Jag har inte hunnit se den filmen än men ska göra det väldigt snart.. dom två första är ju såååå bra :)

2010-01-22 @ 21:27:31
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0