Kontorsgäst

Vi har fått en gäst på vårat kontor (här på jobbet). Hon heter Nova och är en 7-årig richback. Hur söt som helst och uppfostrad. Maria på kontoret ska ta hand om henne i ett par månader nu. Tidigare har hon bara haft henne på helgerna. Sedan får vi se vad som händer :) För mig, som äldkar djur, får hon mer än gärna komma till kontoret varje dag :)


Lite rätt läskigt med dessa lysande ögon, men jag lovar...det är bara på fotografiet ;)
 

Så i måndags tog jag och Maria en längre promenad på lunchrasten. Jätte mysigt. Nova älskade det eftersom hon fick pinka nya revir.

Alltid när man pratar om djur längtar jag efter Ebba och Gonzo. Det räcker med en dag utan dessa små vilddjur för att jag ska bli sjuk. De är ju så underbara. Vad skulle man göra utan djur är min fråga?

Någon annan som har hund?


Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa, nu har jag TVÅ! :)

2010-01-18 @ 12:13:15
URL: http://jrtfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0