Bästa dagen

Det här har varit en jättebra dag. Eftersom vi kom hem väldigt sent efter bion igår sov jag till 10 i morse. Det var så skönt att få sova. Blev frukost med avokadosmörgås och välling. Har börjat dricka välling på morgonen med extra kalcium och järn. Bra grejer.

AC och jag hade redan innan planerat att åka till morgon vid 12. Därför fick jag snabba mig på att dammsuga och tvätta alla golven. Phu. Det var verkligen skönt att få lägenheten städad.

Hos mormor blev det semla med varm choklad. Jag hade köpt med mig semlor + en röd begonia till mormor. Det är verkligen så underbart mysigt att vara hos mormor. Tyvärr kan man inte vara där lika ofta som när man var yngre :/



Ebba blev jätteglad när vi kom till mormor. Hon fick ett så kallat "tigerryck" och for omkring. Lite senare gick vi ut med Ebba och tog en massa bilder.


Fina Bebblan ♥


Ebba var lös och var så lycklig




Ebba var riktigt i gasen och kivades. Hon skulle hoppa upp i soffan och småbitas på lek.


Haha! Observera att det är Ebba själv som lägger sig såhär.

Vid 16.30 kom pappa och hämtade oss. Sedan bar det hem till mamma och pappa för lugn kväll med Let´s dance. Willy är sämst men mest underhållande. Haha. Jag gillar när de bjuder på sig själva och det gör verkligen han :) Sedan finns det andra som är duktigare tekniskt men som kanske inte är lika underhållande.

Snart är kvällen över. Men tiden går fort när man har roligt och trevligt.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va gullig du är :)

Jag känner själv att blogg och internet i allmänhet blivit en sån låg prio, känns knappt som man hinner med allt.

Jag tror jag känner igen de böcker du nämnde, men inga jag läst dock, deckare kan vara skoj :)



Mjo, kan tänka mig att gonzo får för sig att göra massa bus om vintern när han kan komma åt ställen han inte kan annars :P Isildur är som busigast när han är utom räckhåll, därför försöker jag att hålla honom inom räckhåll just för att han inte ska kunna göra något dumt.



God semlan ser ut, käkade själv en förra helgen.. har varit sugen varje dag sen dess, måste få till att bara några så man kan frossa lite :P



Lika snöigt uppe hos er ser jag, inte skoj, börjar bli lite less på att alltid vara på vakt mot halka :P

2010-01-22 @ 22:33:23
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Christer Barregren

Vilken gosebjörn!

2012-04-25 @ 11:43:58
URL: http://www.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0