Mot Uddevalla i buss

Nu har vi åkt ett tag på den här bussen. Jag har sovit drygt timmen och det fungerade faktiskt oförskämt bra. Jag brukar ha svårt att sova på buss. Alla förutom jag och AC ligger och sover fortfarande. Har min andra frukost med mig och lunch som vi ska äta på vägen. Har även paketerat godis, men det väntar jag med till efter  matchen.

Spotify dånar ur mina hörlurar. Just nu lite otippat Cornelis Wresvijk. Hans roliga, påhittiga och lite fräcka musik gillar jag :) Hönan Agda m.f.l. *gilla*

För er som inte vet har jag fått en ny kompis. En röd och lagom vslimmad vän :)



Jag är jättenöjd. Den gick på 2000:- och sedan köpte jag till minneskort och en väska med hårt skal. Nu kommer ni få se många fina bilder på bloggen framöver. Hade en kamera tidigare också, men den var på sista versen och tog verkligen inte bra kort. Det är mycket roligare att ta kort när man ser att det blir fina kort :)

Nu ska jag titta vidare på nätet och sedan kanske se filmen "Vägen".

Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0