Film - sommaren med Göran

På resan ner till Göteborg såg jag och min kära syster filmen "Sommaren med Göran". Det är verkligen en film i min smak. Haha. Älskar lite smålarviga svenska filmer. Like it a lot. Gillar man dessutom Hey Baberiba sedan tidigare måste man bara se den här filmen.







Jag säger bara stackars kille :)

Favoritfrasen är i kyrkan när Görans kompis ska gifta sig och prästen avslutar med att säga deras "nya" namn. Frun heter nämligen Ann och deras gemensamma efternamn är Ahl. Ja ni kanske förstår.
ANN-AHL
(läs Anal)
Hahaha! Jag och AC skrattade även om det tog liiiite längre för AC att förstå :)

Betyg då?

4 av 5.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jasmine

fin blogg :D

allt bra?

2010-02-20 @ 22:30:24
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0