Bröllopsfotografen

Igår såg jag och Mats klart på filmen Bröllopsfotografen som vi börjat på tidigare i veckan. Jag har länge längtat efter att se den filmen eftersom AC gav den så bra betyg när hon såg den på bio. Eftersom jag älskar Kjell Bergqvist hade jag därför väldigt höga förväntningar. Jag gillade filmen, men inte så mycket mer. Det känns som att det är Bergqvist som höjer filmen, resten är ganska tråkigt.



Jag ska ge filmen en 3 av 5 eftersom jag tycker den var helt ok. Tyvärr ganska seg emellanåt.

Inget jag skulle rekommendera direkt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra -gravid vecka 33

Jag ska se Harry Potter ikväll :) Den senaste. Såg den på bio med mamma, men nu vill M se den oxå. Älskar Harry ;)



Snälla sjukgymnast. Jag DÖR av foglossning tror jag. Vad kan jag göra åt det?

Måste få tag på bm och sjukgymnast på måndag. :(

2010-02-27 @ 16:44:51
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Såg denna häromdagen med, blev faktiskt rätt besviken, hade höga förväntningar. =/

2010-03-01 @ 15:23:24
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0