Julmarknad & julkonsert

Min söndag blev precis så full av aktivitet som jag hade planerat. Började dock förmiddagen med ett löppass som följdes upp av en god frukost samt en massa julklappsinslagning :)

Vid 12 var det julmarknadpå Elfvks Gård (Norra Lidingö) och vi stod i valet och kvalet om vi skulle gå eller ej. Eller säg så här: Mats var övertygad medan jag var mer osäker. Som tur var stod Mats på sig och vi tog bussen hela vägen ut till Elfvik. :) Bilderna finns för tillfället på Mats mobil, men ikväll ska jag försöka få över några bilder hit till inlägget :) Elfviks Gård ligger verkligen mysigt till. Miljön är så vacker. Det är liksom landet trots att det bara några kilometer söder är full fart. Charmigt helt enkelt.




De bjöd på glögg och pepparkakor inne i gårdsbutiken.



Hur som helst så kom vi därifrån med några saker, varav en var julklapp :p

16.00 skulle jag till Linas julkonsert på Söder. Mötte upp Ac och Arto vid Ropsten där även Richi satt i kuren :) Kul att kunna ses lite spontant även om det bara blev cirka 10min :) Julkonserten var så fin. Det var verkligen julstämning och så vacker sång. Härligt att kunna höja julstämningen ytterligare.





Efteråt åkte jag raka vägen till Liljeholmen för att se Mats spela två innebandymatcher. En vinst och en förlust. Check! Enspännande och en mindre spännande match. Check! :)

20.15 spelade Sveriges damer mot Norge och Mats och jag var så snabba för att hinna se matchen. Jag svarvade ihop en ceasarsallad hemma innan vi slog oss ner i soffan för att heja. Oj vad bra Sverige är! När alla spelar på sin topp är de verkligen oslagbara. Känns lite bittert att misa deras match på tisdag mot Frankrike :/ Men,men...!

Nä, dags att starta Luciadagen.

Yehaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0