Innebandy & Nadiaträff

Innebandy 12-14, Bodal bollhall. Tyvärr var vi bara 8st. Flera hoppade av i sista sekunden pga. fylleslag på lördagskvällen :p Inte helt okej om ni frågar mig, men men. Har man lovat att infinna sig en tid på söndag så ska man vara där också. Stor eloge till Susanne som bara sovit några timmar men som dök upp iallfall.

Säger bara en sak: Mitt lag vann! Check!






AC e cool!!


Jag - ganska trött :)

Efter innebandyn duschade jag och AC innan vi gick raka vägen till Nadia för sista träffen innan hon åker tillbaka till Ungern för att fortsätta plugget :/
Nadia bjöd på jättegod mat med efterrätt. Riktigt lyxigt att komma till dukat bord. Vi snattrade och snattrade. Så många minnen som väcks och en massa skvaller såklart ;)

Nadia klippte mig också! :) Nä, inte i page och inte i snaggat. Hon toppade bara håret och klippte upp det. Jättefint blev det iallafall! Så nöjd!


Kycklingwok med ris och sallad. Yum yum!!




Efterrätt Flan - en sorts pudding som man intar med fruktcoctail. Jättegott!

Det var en helt suverän träff med Nadia. Man blir alltid så glad av att träffa henne :)

Hann förbi Willys innan jag åkte hem.
Nu stundar söndagsmyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0