Vinnare i tävling med Tefrossa!

43 deltagare har jag och Tefrossa haft i tävlingen. Jag tycker det är en ganska bra siffra. Det är kul att så många deltagit. Egentligen var det igår jag skulle plockat ut en lycklig vinnare, men med fullspäckad dag hann jag helt enkelt inte. Men vad kan vara bättre än att få glädja någon en molnig, disig måndasmorgon?

Den lycklige vinnaren är iallafall:

ANGIE med bloggen "Angies tankar"
Angie skrev att hon helst skulle vilja prova FTO Rooibos Grape & Ingefära, det låter vårfräscht och riktigt gott.
Detta är iallafall något du kan fylla din söta burk med :)

Jag skulle helst vilja prova FTO Rooibos Grape & Ingefära, det låter vårfräscht och riktigt gott.



Stort grattis till dig.

Du kommer att få en jättesöt prickig bricka samt teburk hemskickad från Tefrossa.

Skicka ett mail ([email protected]) till mig där du fyller i namn, adress så kan jag vidarebefodra detta till Tefrossa.

Vill sist men inte minst passa på att tacka Tefrossa så mycket för att jag fått ha en tävling med er. Det har varit hemskt trevligt. Era teér är fantastiska!!

Ha en bra och härlig dag allesammans!!!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

/F

2010-04-12 @ 07:49:45
URL: http://frokeneko.blogspot.com
Postat av: Alexandra -gravid vecka 39

Hej! ALla kan sticka om man vill och lär sig. Tro mig, kan jag - så kan fan alla! Stor kram

2010-04-12 @ 09:24:36
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: Angie

Tjoho vad roligt! Detta gjorde denna underbara soliga dag ännu bättre

2010-04-12 @ 12:42:07
URL: http://angietankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0