Elisabeth Arden

Jag har blivit sugen på att köpa Elisabeth Ardens eight hour creme. Den är dock förbaskat dyr, nästan 200:- för 50ml. Men den är väldigt dryg och bra.

Elizabeth Arden Eight Hour Skin Cream, 50ml
Förut sa man att det var kamelskit i den. Hur mycket sanning det ligger i det vet jag inte. Är det någon som också hört något liknande får ni gärna kommentera här och berätta :)

Får se om jag kikar förbi Åhléns efter jobbet nu.
Känns dock lite smartare att köpa den hos Nordic feel. Där kostar den nämligen bara 185:-

Jag får la se :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

det är världens bästa kräm, men den luktar skit :p haha! Men jag använder min mycket

2010-04-08 @ 16:12:25
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Sockenvägens Söta

Precis luktar mysko...

bäddsetet med uggla gick på 149 kr :-)

Kram!

2010-04-08 @ 22:10:51
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0