Tjejmiddag

Gårdagens tjejkväll var mer än lyckad. Alltid lika trevligt att träffa gänget, även om våran kära Malin inte var med. AC och jag tog cyklarna (utan hjälm) *jag vet att det är aja baja* till Lidingö Centrum för att hitta något att ha med oss. I samma veva köpte AC ett sällskapsspel, Brainstorm. Jätte roligt spel. Detkommer garanterat bli fler spelkvällar framöver:)

Vi var hos E klockan 18.30. Det blev en supergod middag med hemgjord pasta och tomatsås. Gott gott gott!!!! Skulle nog aldrig våga mig på egen pasta, men E verkar ha gjort det många gånger tidigare och alla njöt:)


Underbar middag


Med underbar efterrätt


B och jag:)

Till efterrätt blev det den berömda Leila kladdkakan. Har ni inte smakat den, gör det. Den finns på www.recept.nu Jag funderar starkt på att inhandla boken snarast :)

Eftermiddagen spelade vi AC´s inköpta spel Barinstorm samt Emmas spel Rappakalja.Båda spelen var riktigt roliga och det blev många skratt.


Bästa gänget


Skit att man var tvungen att ha dessa vackra glasögon
under spelet Brainstorm :)


Me and my lovely sister...


Blanka är koncentrerad :)


AC med Eivor. Hon har girat fast sin "big bag" hårt....här ska inget
ramla av när Eivor störtar fram i nedförsbackarna:)

Vi pratade en massa, massa skratt och klockan tickade på. AC och jag rullade hemåt i mörkret. Utan hjälm och cykellyse....jag vet...korkat...men hem kom vi iallafall. Jag fyller år den 25 september så kanske ska önska sig en störtkruka då? Nä.

Var lagom kul att vakna till klockan i morse och att under frukosten märka att man gått upp en timme för tidigt. Men jag överlever. :)

TACK EMMA med sällskap FÖR TJEJKVÄLLEN!!!!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Maten såg världsklass ut, spelet vet jag är världsklass.. AC världsklass syster, sällskapet känner jag ju inte, men såg ut att vara världsklass .. kort och gott en världsklass kväll ;)... lite avis på chockladkakan och spelen.. såååååå roliga :)

2009-09-05 @ 08:59:30
Postat av: Ulrika

Jag skrattar lika mycket varje gång jag ser dig och di syster på bild, tänker: hur ofta får ni höra detta, att ni är så lika, jag menar "folk på stan" vänder de sig om?På vissa bilder är ni verkligen kopior.

2009-09-05 @ 11:12:55
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0