Snart är boken min.

Fyrvaktaren

Nu har jag äntligen klickat hem Camilla Läckbergs nyutgivna bok "Fyrvaktaren".
Jag loggade in på Adlibris och shoppade. 179:- för den boken, och ni kan bara föreställa er vad jag längtar efter att få hem den.

Läs om den nya boken på Camillas egna hemsida.

Diskuterade Läckbergs böcker med en dam här på boendet. I den sista boken Sjöjungfrun blir slutet nämligen drastiskt när Erika (Patriks fru) och flera andra krockar när de åker bil. Slutet får man aldrig veta eftersom boken slutar där. Därför känns det extra spännande att få fortsätta läsa vad som händer i Fyrvaktaren. Läser man baksidan verkar iallafall Erika vara levande...mm....kanske måste läsa slutet på Sjöjungfrun för att veta exakt hur allt slutade?

Jag vill ha hem boken nu!!!

Mysigt att krypa upp i soffan med den boken och en varm kopp te. Höstmys med andra ord!!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen Börje

Hej, jag läser å läser då blir det inga fadäser. Fram med filten å ljusen så slipper man bli frusen. :)

2009-09-18 @ 11:29:29
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

du får säga till om den var bra sen så kanske jag köper en sån ;)

2009-09-18 @ 19:38:41
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0