The young Victoria

Igår var det bio. 21.00 var det VIP, förhandsvisning på filmen "The young Victoria" på biograf PARK, Sturegatan. 1h 40 min lång film. En riktigt bra film. Bra stiry med inslag av humor vilket jag tycker är ganska viktigt i en film :) Sånt gillar vi. 3 + av 5 möjliga.



Det var fullsmockat på biografen, onumrerade platser dessutom. Men vi lyckades få i mittenraden och precis rakt framför duken. Perfekt med andra ord. Men jag förstår inte hur folk tänker när man sätter sig på en förhandsvisning (onumrerat) och inte hoppar in längst in. Istället lämnar folk platser emellan sig, så vi som kommer lite senare ska passerad 10 sittande personer för att få plats. Mm...biohyffs? ;)

Det var hur som helst en mycket trevlig kväll. Träningsmatchen mot Hammarbys a-pojkar gick väl inge vidare. Vi förlorade, men kan stoltsera med att vi vann första 20 min? Hur som helst plcoakr vi med oss endel bra saker. Var tom i huvudet efter de tunga intervallerna. Bra träning för fokusering med andra ord!

Nu är det en tung dag idag........men jag ska försöka tänka klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0