Jag är med mobil

Direkt efter jobbet gick jag iväg till Mörby Centrum för att hämta ut en litografi som jag ramat in på Gallerix. Den blev verkligen hur fins som helst. När jag kommer hem och kan fotografera tavlan lovar jag att ni ska få se den. Stennöjd är jag iallafall. Den kommer passa alldeles utmärkt i vardagsrummet - guldram.

Efter att ha hämtat ut tavlan hämtade pappa upp mig med bilen och vi åkte till Täby Centrum. Jag har nämligen haft min mobiltelefon i över två år (tror jag) och under ett gympass lyckades jag göra så att skivstången föll ner på displayen och den var ganska trasig kan man säga. hehe.


Min nya telefon.

Har haft Telenor nu och fortsätter så också. Det blev billigare i längden. Vi kikade på Tele2 också, men det blev som sagt dyrare abbonemang och telefon.

Vad tycler ni om telefonen? Jag gillar designen och färgen :)

Nu är jag hos päronen. Har ätit middag här och ska fortsätta ha fredagsmys. Ebba och Gonzo är lika härliga som vanligt. Gonzo kvittrar och Ebba gosar :)


Tiggar-Ebba :)

Nu blir det Bonde söker fru på TV4 play =)


Kommentarer
Postat av: Caroline Malmqvist

Snygg mobil :-)

2009-11-04 @ 09:34:51
URL: http://familjeniostervala.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tittar in för att se hur det är med ebba, hoppas annars att besvikelsen snart är över, du/ni är snart tillbaka ännu mer taggade!!!

2009-11-05 @ 18:34:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0